نقدها و مقالات مطبوعاتی عباسعلی خسروداد

روزنامه‌ نگار: از 1372 تاکنون، رئیس انجمن هنر های نمایشی ( 1371)، رئیس انجمن نویسندگان مراغه از 1392 تا 1396

نقدها و مقالات مطبوعاتی عباسعلی خسروداد

روزنامه‌ نگار: از 1372 تاکنون، رئیس انجمن هنر های نمایشی ( 1371)، رئیس انجمن نویسندگان مراغه از 1392 تا 1396

نه به نامه ای سلامی ، نه به خامه ای پیامی !


از بدو انتصاب آقای فهمی به سمت شهردار مراغه تاکنون،تعدادی از شهروندان دلسوز و خیر خواه با این تصور که پس از مدتها خلاً مسئولیت ،بلا تکلیفی و بی برنامگی در شهرداری ،بالاخرهفردی از تبار تعهد و تخصص و تدبر و مردی از قبیله ی کارو کوشش و تلاش بر مسند این نهاد فراگیر و پر مشغله تکیه زده و زمام امور از هم گسیخته هایش را به عهده گرفته،طی ارسال مقالاتی متنوع به روزنامه ی وزین مهد آزادی، ضمن انعکاس نمونههای بازریاز انواع کاستی ها،عقب ماندگی ها،محرومییت ها ،تعلل ها و توقف های آشکار در ارصه ی امور"در گذشته و حال"خواستار اجرای طرح های ضربتیدر راستای توسعه ، در راستای توسعه ، عمران ، مرمت، و زیبا سازی شهر شده اند.

لیکن علیرغم گذشت مدت زمان قابل ملاحظه ای از چاپ و انتشار مطالب مورد بحث در این روزنامه متاًسفانه  نه تنها هیچ گونه اقدام ، حرکت و بازتاب مثبتی از سوی شهرداری محترم مشاهده نشده است ، بلکه ایشان حتی زحمتدو کلمه پاسخ «هرچند منفی»را هم به خود نداده اند تا نشانگر این واقیعت باشدکه آقای شهردار و یا روابط عمومی شهرداری حداقل نیم نگاهی از سر کنجکاوی ! به مطالبی کهتماماً در ارتباط با مشکلات وضرورت های شهری و مسائل مبتلا به شهرداریست ، انداخته اند.

سکوت آقای شهردار در مورد مسائل و مشکلات طرح شده گر چه ممکن است علامت رضا و نشانه ی قبول این واقیعت ها بهعنوان معضلات ونقایض عینی شهرمان باشد با این حال نویسندگان مقالات مورد نظر و قاطه یاهالی بحق انتظار دارید ؛ پاسخ درخواست ها ،تذکر ها و انتقاد ها خودرا در صفحات همان روزنامه از نظر بگذرانند و از نظرات مسئولین امر در مورد مسائل مطروحه مطلع گردند .

در ضمن آنانحق دارند این سکوت طولانی را نوعی بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به افکار عمومی شهروندان تلقی نموده و به همین دلیل از شهردار خود گله مند باشند .  

بنابر آنچهگذشت با مروری دوباره بر مطالب مربوط به مسائل شهری مراغه که در صفحات ویژه ی روزنامه مهد آزادی از بدو انتصاب آقای فهمی تاکنون منتشر شده است از حضور ایشان مصرانه درخواست میشود ؛ به منظور تنویر افکار عمومی  و اطلاع قاطه ی اهالی شهر مراغه ضمن انعکاس خلاصه ای از برنامه های آتی شهرداری مراغه که در نظر است به مورد اجرا گذارده شودنظر خود را در خصوص مطالب انتشار شده (هر چند فهرست وار) اعلام نمایند .

-         لزوم اجرای طرح های عمرانی ، تعویض و جدول کشی خیابان ها ، مرمت آسفالت خیابان ها ، ایجاد پارک های جدید ، زیبا سازی مناطق جنوبی و تغییر و تحول در مدیریت های قسمت های مختلف شهرداری ،

-         تشکیل جلسات به تعداد بیش از حد در شهرداری در حالی که انجام امور ضروری راکد مانده است .

-         لزوم  تشکیل میدان بسیج

-         لزوم اجرای طرح های  ضربتی در راستای توسعه و زیبا سازی شهر و توقف چندین ساله در اجرای طرح های عمرانی

-         وضعیت نابسامان پیاده رو ها و ناودان های مزاحم در کوچه و خیابان

-         لزوم احداث آبریز گا ه های عمومی

-         در مورد رکورد در اجرای طرح ها و مشکل ملاقات با شهردار

-         لزوم ایجاد پارک،کم کردن ار اشعار و افزون به عمل در این مورد

-         لزوم احداث ترمینال و پارک شهر آسفالت شهرک ولیعصر

-         حذف مناطق دوگانه ی شهرداری

-         چرا بر چیدن سد معبر از کیوسک های مطبوعات شروع شد؟

-         تعویض بی قواره و پیچ در پیچ چندخیابان ، عدم اجرای طرح تفصیلی با وجود گذشت حدود سه سال از تصویب آن

-         خیابان کاشانی

-         سد معبر توسط عاملین خرید و فروش کوپن در میدان مسلم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.