نقدها و مقالات مطبوعاتی عباسعلی خسروداد

روزنامه‌ نگار: از 1372 تاکنون، رئیس انجمن هنر های نمایشی ( 1371)، رئیس انجمن نویسندگان مراغه از 1392 تا 1396

نقدها و مقالات مطبوعاتی عباسعلی خسروداد

روزنامه‌ نگار: از 1372 تاکنون، رئیس انجمن هنر های نمایشی ( 1371)، رئیس انجمن نویسندگان مراغه از 1392 تا 1396

پس از گذشت چندین روز از توقف بارش برف، هنوز برخی از معابر، به ویژه پیاده ‌روهای شهر، پوشیده از برف و یخ است!


 ساعت ۱۷ روز شنبه مورخه ۹۹/۱۰/۳ پیر مردی در حال عبور از پیاده‌ روی پوشیده از برف و یخ یکی از خیابان‌های شهر به شدت زمین خورد و به علت آسیب دیدگی شدید به کمک مردم به اورژانس منتقل شد.

 این در حالی است که روابط عمومی شهرداری طی اطلاعیه هایی ضمن اعلام خبر برف ‌روبی معابر و گذرگاه های شهر، از کودکان و افراد سالخورده می خواهد: به علت لغزندگی گذرگاه‌ها و کوچه‌ها حتی الامکان از خانه خارج نشوند!!

 در اینجا این پرسش مطرح می‌شود که اگر معابر برف‌ روبی می شوند، پس دیگر چه نیازی بر تأکید به ضرورت خودداری اقشار فوق الاشاره از تردد در معابر وجود دارد؟!

 بنده در ساعت نزدیک به ساعت ۱۰ صبح روز شنبه سوم بهمن ماه، در حین عبور از پیاده رو پوشیده از برف و یخ یکی از خیابان‌های شهر، یکی از کارگران زحمتکش شهرداری را که مشغول پارو کردن برف و یخ حاشیه خیابان بود!! مشاهده کردم و به ایشان گفتم: دوست عزیز! چرا پیاده‌ رو را رها کرده ای و حاشیه خیابان را تمیز می کنی؟! کارگر محترم در پاسخ گفت: چرا از من می ‌پرسی؟ زنگ بزن از معاون خدماتی که این دستور را به من داده است بپرس!!

 لازم به توضیح است که امروز با وجود گذشت نزدیک پنج روز از بارش برف، برخی از معابر به ویژه پیاده ‌روها پوشیده از برف و یخ بوده و عبور و مرور از آنها به سختی انجام می گیرد!  تذکر این نکته را ضروری می دانم که اگر کارگران زحمتکش شهرداری بلافاصله پس از توقف بارش برف و قبل از تبدیل شدن آن به یخ یک باریکه راه، حداقل به اندازه عبور دو نفر عابر پیاده در حاشیه معابر ایجاد کنند مردم می توانند با خیال راحت و بدون رویایی باخطر در آن تردد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.